مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-03سياسي

برگزاری جشن های هفته وحدت در شهرستان مرزی آستارا


جشن های باشکوه هفته وحدت با حضور شیعیان و اهل سنت شهرستان مرزی آستارا در روستاهای مختلف منطقه در حال برگزاری است.

- ایسنا/گیلان جشن های باشکوه هفته وحدت با حضور شیعیان و اهل سنت شهرستان مرزی آستارا در روستاهای مختلف منطقه در حال برگزاری است.

ستاد مناسبت های مذهبی آستارا با توجه به اهل سنت بودن حدود 17 درصد جمعیت این شهرستان مرزنشین شمال کشور، جشن ها و آیین های سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت مسلمانان را برنامه ریزی کرد و این جشن ها در آستارا تداوم دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا که با 95 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده، حدود 17 درصد جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل داده و اهل سنت در آستارا با برگزاری مراسم های مختلف گرامیداشت هفته وحدت مسلمانان، بر تحکیم وحدت و همدلی خود با شیعیان این شهرستان تاکید و وحدت و همدلی خود را در آیین های برگزار شده به نمایش گذاشتند.

فرماندار آستارا در حاشیه این جشن های مذهبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی وابسته به کفر، با شیطنت و طرح اختلافات فکری و عقیدتی در عراق و سوریه، برای اختلاف اهل تسنن و تشیع تلاش می کنند، اظهار کرد: نیاز به همدلی مسلمانان، بیش از هر زمان دیگر احساس می شود و روحانیان شیعه و سنی در تحکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های هفته وحدت در شهرستان مرزی آستارا

برگزاری جشن های هفته وحدت در شهرستان مرزی آستارا